Vad har jag gett mig in på?

2011-03-10 @ 15:27:22


Hallå ja, i morgon ska jag göra något jag inte gjort på minst 40 år. Jag ska min själ spela   badminton, kan undra hur det ska gå. Det är bara att hoppas  jag går skadefri ifrån det äventyret. Det är dottern och hennes kompisar som bjudit med mig, dom behöver väl nåt att skratta åt kan jag tro. Nåja, det bjuder jag så gärna på, så det så. Det ska bli riktigt roligt, tror jag hm.

Får väl återkomma med hur det gick, kanske blir en och annan bild också. Vem vet?



                 

Kommentarer

Postat av: cecilia tipsar

hörredudu! vi har nog med att skratta åt oss själva. tro inte att du är nåt speciellt :P

Postat av: Rose-Marie

Jo ser du, jag är alldeles väldigt mycket speciell. Jag är precis som alla andra, nämligen unik:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback