Roliga timmen...

2011-03-11 @ 23:45:08



Inte kan jag komma ihåg att jag någonsin har blivit så trött av att spela badminton. Och att det var så förbannat roligt. Men å andra sidan, det kunde ju inte vara annat än kul med det glada tjejgänget.

Men än är det krut i tanten, jag har inte däckat ännu i alla fall. Nåja, krut och krut jag orkade bara spela i 20 minuter och nu är jag min själ mör i hela min syndiga kropp, och värre lär det vara imorgon.

Jessie, Marie, Susanne och Cecilia var ju klart bäst och mest uthålliga. Dom körde hela timmen, men detta var en rätt bra början. Nästa gång klarar jag en längre stund, det är jag övertygad om.

Enligt Cecilia var det hon som vann. På frågan hur hon kom fram till det, blev svaret att hon var först om att säga det. Alltså är hon vinnaren hahaha. Jag får väl fråga dom andra tjejerna, dom har helt säkert en annan syn på det hela.

                                

Kommentarer

Postat av: cecilia tipsar

men va fan! det är ju bara att kolla bilderna, det är ju bara jag som spelar!! hur ska ni andra slöfockar kunna vinna när ni inte ens gör det? moahahaha

Postat av: Anonym

Starkt jobbat :)

Postat av: Rose-Marie

Cecilia: Fasiken vad du var kaxig då:)



Anonym: Tackar, jag är rätt nöjd med tanke på att jag nästan(märk väl, nästan) hängde med hälften så gamla tjejer:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback