Spökerier och sånt.

2011-03-02 @ 15:56:32

                                                   
Dom som känner mig vet att jag  inte tror på spöken och sånt, men här händer grejer minsann.
Ytterdörrens handtag trycks ner, nycklar sticks i låset. Nu tror ni säkert att det slagit över på allvar för tosan Rosa. Det trodde jag också tills jag märkte att även hundarna reagerar på dessa ljud. Dom springer till dörren direkt och väntar förmodligen på att någon ska komma in och kela med dom. Jag kan köpa rakt av att jag hör i "syne", men hur kommer det sig att vovvarna också hör det?

I förrgår var det dags igen, jag satt här vid datorn och snackade med dottern över msn. En bil körde upp framför garaget och strax därpå togs det i handtaget. När ingen kom in så vände jag mig om för att se vad det var för bil. Där var ingen bil, då gick jag direkt till dörren och där var ingen. Denna sista händelse kan jag direkt förpassa till "inbillning" eftersom hundarna inte var här, så det var bara jag som hörde det. Men alla andra gånger, dom väcker min nyfikenhet måste jag erkänna.

                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback