Ett litet hundgalleri.

2011-01-29 @ 22:21:33

   Denna underbara bild på min granna niece Malin och hennes tax Daisy talar egentligen för sig själv. Möjligen kan man undra varför Daisy vänder ryggen till. Hon ville väl helt enkelt inte vara med på bild.







   Busan ställer däremot gärna upp för ett foto.







  Alice tog det säkra före det osäkra, satte sig helt sonika på husses och mattes packning. 
Kanske för att inte bli kvarglömd hos jaktkompisen. Hon hade i alla fall tur som
slapp den jättestora "barnvakten".








   Här ser vi förut nämnda vakt, som för övrigt heter Zeb. Jessie och Meja hade inte minsta lilla chans att smita.






  Alice igen, nu som nöjd knähund. En go vovve, med många roliga egenheter.






  Jessie och Cecilia gosar som vanligt.







 Här njuter meja i fulla drag hos husse.





 Simson var lika snäll som han var stor, och det var en jäkla tur för mormor. Tänk om han fått för sig att sitta i knät puh.





 

Dessa två tokstollar som i sina yngre dar lyckades förstöra mer än som var rimligt.
Det var inte nog med att i stort sett alla mina "golvstående" krukväxter fick vad
dom tålde. Jessie och Meja hade även den fula vanan att asa upp möget i soffan.









Även busar kan vara alldeles helt otroligt underbara, när dom bara vill.



 Meja och Jessie tackar för idag.

Kommentarer

Postat av: cecilia tipsar

men fan då! skicka hit en hundjäkel till mig. jag fryser!

Postat av: Emma

Vilka underbara bilder på vovvarna du har! Bilden på mormor och Simson är en av mina absolut favoriter någonsin =) Kan juh tillägga att jag delade fåtölj med Smilla en gång när jag var höggravid. Det var rätt tungt. Men det gick :p

Postat av: Rose-Marie

Ja fy, det är ju inte nog med att dom är stora dom är ju som du sa tunga också. För övrigt tycker jag att det var jätteroligt att du också hittat hit:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback