Grodor och mode

2011-01-17 @ 17:47:17

Här sitter jag i min enfald och tror att jag ska läsa andras bloggar för att få en infallsvinkel medan jag försöker klura ut det här med fotona. Man säger ju att man måste kyssa många grodor för att hitta en prins, men hur många bloggar måste man gå igenom för att hitta nån som inte handlar om smink, mode och kändisar?

Nåja, i ärlighetens namn så har jag hittat andra också. Men för att inte riskera att man plagierar någon så måste det vara vettigare att läsa många. Jag tar tacksamt emot tips.

Men det får vara någon måtta, nu räcker det för i kväll.

Natti natti

Kommentarer

Postat av: cecilia tipsar

jepp jepp, jag skickar över en lista imorgon. man är la inte tipsaren för inte liksom :)

Postat av: Elin

Vad är det för strul med fotona? Jag är knappast nån fena på bloggar men jag har lyckats fixa det mesta med min egen iaf. Sesåå..tala nu om vad problemet är så löser vi det.

Postat av: Rose-Marie

Tjena!

Som du märker så är jag ny i bloggvärlden, och hade aldrig en tanke på att hålla till här. Men eftersom dottern lockade mig med att jag kunde använda bloggen till att försöka sälja av en massa prylar så gav jag det ett försök. Men jag måste ju få ut bilder på det jag ska sälja, och även andra bilder så bloggen blir mera levande. Jag har inte en aning om hur man gör, det är himla snällt av dig att hjälpa till.

Postat av: Rose-Marie

Cecilia: Tackar så mycket för blogglistan, håller på att läsa igenom dom. Och som du påpekade, många goa skratt blir det:)

Postat av: Elin

Har du bilderna i datorn eller i en kamera/mobil?

Postat av: Elin

Vad fint att det löser sig med bilderna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback