Hallelulja

2011-01-21 @ 22:23:51

Jag fick en uppenbarelse i dag. Hallelulja!! Det var på tiden minsann.



När jag nu skummat av ytan i mitt inre och fått skriva av mig ett par dagar, inser jag med ett visst vemod att jag framstår som den värsta ilskna tanten i hela skåne. Nåja lite hjälp på traven fick jag när jag läste dotterns inlägg den 18/1. Att du är taggad måste inte alltid nödvändigtvis innebära att du framställer dig själv som kaktus. I själva verket är jag inte speciellt arg av mig, det är bara vissa saker som upprör mer.


Nu är det i och för sig inte säkert att det var mig hon syftade på i sin blogg. Men det ligger nära till hands att hon på detta taktfulla sätt ville få mig att tagga ner, utan att inkräkta på min nyvunna skrivarglädje. Ja, hon är ljuvlig den tösen.
 

Med denna avbön slutar jag för idag, för att återkomma en annan dag med den positivism som jag egentligen besitter.



Även en kaktus kan blomma!

Kommentarer

Postat av: Jess

jag tycker inte du har varit särskilt arg iallafall! Lätt att man går upp i ämnet bara. :)

Rätt vad det är en dag så har bloggen blivit en vana, du kommer vara spontan och då kommer det synas att du också kan vara så glad att det bubblar över.

Tycker nog du är mer blomma än kaktus också för den delen, men så känner jag dig också. ;)



Ha en bra dag Rose-Marie!



Kramar/Jessica

Postat av: Rose-Marie

Nämen Jessica, inte visste jag att du hittat hit.

Och du är lika go som vanligt:)

Önskar dig också en bra dag!

Jättekramen Hugo till dig.

Postat av: cecilia tipsar

Kanske bäst att förtydliga här också att det där inlägget inte hade något med varken dig eller din blogg att göra. Vill ju inte bli angripen av arga näthatare hehe :)

Postat av: Rose-Marie

Hahaha, jag skrev ju att jag inte visste om det gällde mig, hur som helst blev det ett uppvaknande. Eller hur? Inte blir väl du angripen av arga näthatare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback