En liten rumsren.

2011-02-27 @ 10:45:16

Lille Pelle gömde sig i storebrors bil en kväll för att ta reda på vad raggarna gör på kvällarna. Efter ett varv nere på stan hoppade Lisa in i bilen och färden gick till sandtaget. Storebror frågade då Lisa om hon ville eller inte. Lisa svarade att hon inte ville. Då får du gå hem sa storebror.

Dagen efter  sa Pelle till Anna - Hoppa på min cykel så åker vi till sandtaget. Väl framme frågar Pelle Anna,  om hon vill  eller inte? Varvid Anna svarar att hon vill.
Pelle väldigt förvånad - Vill du eller vill du inte? Anna lite irriterad - Ja, jag vill säger jag ju.
Pelle - Skit också, då får jag gå hem.

                     


                                     Det blir inte alltid som man tänkt sig:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback