Litta stolt.

2011-02-24 @ 13:11:41

Nu är jag minsann mallig, jag har nämligen redigerat stilmallen i min blogg. Låter ju hur banalt som helst för alla er som kan det här med datorer. Nu tillhör jag inte den skaran så, jag är mallig.

Nu är det ju inte så att jag helt plötsligt kom på hur jag skulle göra, nädå. Det var så att Cecilia behövde ha det gjort för att kunna sköta min blogg, när det gäller design och sånt. Nu bar det sig inte bättre än att hon hade jäkligt ont i sin axel så det var inte särdeles lämpligt att sitta så länge och knappa på datorn. Så hon berättade hur jag skulle göra, och jag klarade det utan att förstöra nåt. Sen är det fyra kodmallar som ska fixas, hoppas det går lika bra. Det lär ju vara lite allvarligare att göra fel med. Men vad tusan, det är väl bara att försöka.   

                     

                                       Tacksam för varje tumme som eventuellt vill hållas:)

Kommentarer

Postat av: Fia-Lotta

Jag vet inte ens vad stilmall är så jag tycker att du är sketa duktig ;-)

Postat av: Rose-Marie

Fia-Lotta: Tack ska hon ha:) Det är en massa text och krumelurer som beskriver hur designen är uppbyggd, eller nåt hahaha. Fråga Cecilia, hon kan säga vad det är.

Postat av: cecilia tipsar

Ja det var grymt gjort mamma. Nu kan du börja testa dig fram och ändra tillbaka allt jag råkade återställa. Så att texten får "rätt" storlek och så. Det gör du i stilmallen. Kör på!

Postat av: Rose-Marie

Cecilia: Hahahahahahahaha, du driver med mig va?

Postat av: cecilia tipsar

Nä jag driver inte med dig. Ta hjälp av www.designadinblogg.se Det kommer att gå kalasbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback