Grått hår är vackert.

2011-02-27 @ 15:18:09

Alltså, jag har alltid tyckt att grått hår är vackert. Jag har under åren haft stora förhoppningar om att även jag skulle få grått hår. Men så här lite grann med facit i hand, tvivlar jag på det bestämdaste. Min mor och jag har nämligen samma hårfärg och hon är över 80 år, inte ett grått hårstrå över huvud taget.

När jag så fick lite utväxter med vitt hår så tänkte jag att det är inget dåligt allternativ till grått. Än så länge ser det mest ut som att jag har slingat mitt hår. Jag var överlycklig tills min kära syster berättade att det kunde vara ett tecken på stress. När jag då betänker att jag inte känner nån stress så blir jag ju istället orolig. Tänk om min kropp är stressad av någon anledning. Hua ligen!

                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback