Bloggkommentarer.

2011-02-28 @ 14:39:06

Det är skitkul att få kommentarer oavsett om dom är positiva eller negativa. Men det hade varit ännu roligare om ni som kommenterar per mail, hade gjort det direkt i bloggen istället. Om ni är blyga eller av annan orsak tycker det är bättre per mail, kan ju tänka på att det går utmärkt att vara anonym. Självklart är ett litet namn att föredra men som sagt...


                         
                              
                                         Kommentar som kommentar, anonymt är bättre än inget.

Kommentarer

Postat av: cecilia tipsar

jag är inte blyg iaf :D vissa önskar nog att jag vore det dock hehe

Postat av: Rose-Marie

Cecilia: Hahahaha, ja det kan jag tänka mig.

Postat av: Amanda Lindberg

Blyg, vad är det?! :)

Postat av: Rose-Marie

Amanda: Ja du, det är så länge sedan jag själv var blyg så jag har nästan glömt det:)

Postat av: sverige

Jag hittade en ny webbplats kan titta på gratis filmer Sverige http://www.nordic-tv.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback