I dag hittade jag en skatt:)

2011-04-06 @ 16:59:00


Ibland tackar jag min lyckliga stjärna för att jag har varit lite av en ekorre och sparat saker och ting. Just nu är jag väldigt glad för det. Jag har hittat en massa brev och vykort som jag fick i barn och ungdomsåren. Det finns även brev jag själv skrev för 50 år sedan. Ja, jädrar i min låda vad jag har skrattat denna dag:) Jag var på skollovskoloni i Hästveda och jag måste ha varit jätteglad för mat redan då. Det finns ett brev där jag radar upp vad jag fått äta den dan och man ser på texten hur min entusiasm stegrade sig vartefter jag skrev hahaha. Resten av brevet skrev jag ner stugsången med alla "fideri fidera". Självklart började alla brev med, Hur mår du jag mår bra. Det finns även en massa brev som jag fick av mina syskon och mina kompisar när jag var i Tyskland 1969. Vilken skatt jag har hittat!



                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback