Skoltiden.

2011-04-04 @ 10:56:54

                             
Jag anslöt mig till stayfriends för något år sedan. Det är skitkul att få kontakt med gamla klasskamrater. För att kunna se dom andras foto bla. så är man tvungen att vara guldmedlem. Vilket jag också blev, men jag sa upp guldmedlemskapet. Det hände liksom inget mer, ett fåtal av mina första klasskamrater är med och jag hade ju sett alla foton. Så jag tyckte det var lite slöseri med pengar. Men nu har dom börjat med nåt nytt, dom har fixat en anslagstavla. Där man kan skriva minnen av olika slag från sin skola. Man får ett helt annat perspektiv på skolan, lärarna och eleverna. Min skola har funnits sedan 49 så det har hänt en hel del kan man lugnt säga, sånt som jag inte hade en aning om. Jag har ju bara gått i min lilla "bubbla", så nu vete tusan om jag inte skulle hoppa på det där med guldmedlemskap igen.


                 

Kommentarer

Postat av: cecilia tipsar

oj! vad kul att få se en bild från din skoltid. inte varje dag direkt :)

Postat av: Rose-Marie

Det finns tyvärr inte så många foton från skolan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback