Energitjuvar.

2011-04-03 @ 15:29:48

Tänk ändå, man säger att det inte är skillnad på folk ock folk. Eller kanske rättare sagt, borde inte vara det. Sen har vi undantagen som bekräftar regeln. Tyvärr finns det energitjuvar som fullkomligt suger musten ur en. Och sen har vi dessa underbara människor som är precis tvärtom. På bara ett par dagar har jag haft lyckan att komma i kontakt med ett par av dessa ljuvliga varelser. Jag kan utan att överdriva säga att dom har fått mig att omvärdera mitt liv. I morse vaknade jag så full av energi så jag trodde knappt att det var möjligt för mig att känna så fortfarande.                             


                          


                                                          Än finns det hopp minsann:)

Kommentarer

Postat av: Fia-Lotta

Men moster man säger väl då att det ÄR skillnad på folk och folk?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback